Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı
Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı
Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı

Metabolizmayı hızlandırmanın 10 yolu

Metabolizmanızı Daha İyi Yapabilir misiniz?

Metabolizmasını arttırmak, kilolu gözlemcilerin her yerde bulunan kutsal toprağıdır, ancak vücudunuzun kalorisi ne kadar hızlı yanıksa, birkaç şeye bağlıdır. Bazı insanlar hızlı bir metabolizma miras alırlar. Erkekler dinlense bile kadınlardan daha fazla kalori yakma eğilimindedir. Çoğu insan için metabolizmayı 40 yaşından sonra yavaş yavaş yavaşlar. Yaşınızı, cinsiyetinizi veya genetiğinizi kontrol edemezsiniz, ancak metabolizmanızı iyileştirmenin başka yolları da vardır. İşte bunlardan 10’u.

Kas yapmak

Hiçbir şey yapmadığınızda bile vücudunuz kalori yakar. Bu istirahat metabolizması daha kaslı insanlarda daha yüksektir. Kasların her kilolu, günde sadece 6 kaloriyi kullanır; her kilo yağ günlük sadece 2 kalori yakar. Bu küçük fark zamanla katlanabilir. Bir mukavemet antrenmanından sonra, kaslar vücudunuzun her yerinde harekete geçirilir ve günlük ortalama metabolizma hızınızı yükseltir.

Egzersiz Programınızı Başlatın

Aerobik egzersiz, büyük kaslar oluşturmaz, ancak egzersizden sonraki saatler içinde metabolizmanızı hızlandırabilir. Kilit kendinizi zorlamaktır. Yüksek yoğunluklu egzersiz, dinlenme metabolik hızında düşük veya orta şiddetli egzersizlerden daha büyük, daha uzun bir artış sağlar. Faydaları elde etmek için, spor salonunda daha yoğun bir sınıf deneyin veya normal yürüyüş sırasında kısa süreli patinaj yapın.

Su İle Yakıt

Vücudunuzun kaloriyi işlemek için suya ihtiyacı var. Hafifçe kurutulursanız, metabolizmanız yavaşlayabilir. Bir çalışmada, günde sekiz bardak su içen yetişkinler, dört kişinin içtiğinden daha fazla kalori yaktı. Sulu kalması için, her öğün ve atıştırmadan önce bir bardak su veya diğer şekersiz içecek tüketin. Ayrıca taze meyve ve sebzelerde, simit ya da fiş yerine doğal su içmek için çerezleri tadın.

Enerji İçeceklerini Dene mi?

Enerji içeceklerindeki bazı maddeler metabolizmanızı daha da güçlendirir. Vücudunuzun kullandığı enerji miktarını artıran kafein dolu. Bazen bir amino asit olan taurin bulunur. Taurin metabolizmanızı hızlandırabilir ve yağ yakmaya yardımcı olabilir. Ancak bu içecekleri kullanmak bazı insanlar için yüksek tansiyon, endişe ve uyku sorunları gibi sorunlara neden olabilir. American Academy of Pediatrics, onları çocuklara ve gençlere tavsiye etmez.

Atıştırmalık Akıllı

Daha sık yemek yemek kilo vermenize yardımcı olabilir. Aralarında saatlerce büyük yemekler yediğinizde, metabolizmanız yemekler arasında yavaşlar. Her 3-4 saatte bir küçük bir öğün veya aperitif alana sahip olmak metabolizmanızı artırır, bu nedenle bir gün boyunca daha fazla kalori yakarsınız. Birçok çalışma, düzenli olarak atıştırmalık insanların yemek saatlerinde daha az yemek yediğini göstermiştir.

Yemeklerinizi güzelleştirin

Baharatlı gıdalar, metabolizmanızı daha yüksek bir vitese basabilecek doğal kimyasallara sahiptir. Yemekleri doğranmış kırmızı veya yeşil biber ile bir çorba kaşığı yemekle pişirme, metabolizma hızınızı artırabilir. Etki muhtemelen geçicidir, ancak eğer sık ​​sık baharatlı yiyecekler yerseniz faydalar artabilir. Hızlı bir artış için, kırmızı biber gevreği ile makarna yemekleri, biber ve güveçleri baharatla.

Proteinle Güçlendirme

Vücudunuz yağ veya karbonhidrat yemesinden çok protein sindiren daha fazla kalori yakıyor. Dengeli bir diyetin parçası olarak, bazı karbonhidratları zayıf, protein bakımından zengin gıdalarla değiştirmek, yemeklik dönemdeki metabolizmayı hızlandırabilir. İyi protein kaynakları arasında yağsız sığır eti, hindi, balık, beyaz et tavuğu, tofu, fındık, fasülye, yumurta ve az yağlı süt ürünleri bulunur.

Siyah Bazı Kahve Sip

Bir kahve içici iseniz, muhtemelen enerji ve konsantrasyon ikramiyesinin tadını çıkarırsınız. Orta derecede alınırsa, kahve faydalarından biri, metabolizma hızınızda kısa vadeli bir artış olabilir. Kafein, egzersiz yaparken daha az yorgun hissetmenize yardımcı olur ve hatta dayanıklılığınızı arttırır.

Yeşil Çay ile Yeniden Şarj Edin

Yeşil çay veya oolong çay içmek, kafein ve kateşinlerin birleşik etkilerini sunar, birkaç saat boyunca metabolizmayı hızlandırdığı gösterilir. Araştırmalar, 2-4 bardak çay içmenin vücudun orta derecede yoğun egzersizde kısa sürede% 17 daha fazla kalori yakmasına neden olduğunu ileri sürüyor.

Kriz Diyetlerinden Kaçının

Crash diyetleri – 1.200’den daha azını (bir kadınsanız) veya 1.800’ü (eğer erkek iseniz) gün boyunca tüketen yemekleri metabolizmasını hızlandırmayı umut eden herkes için kötüdür. Bu diyetler kilo vermenize yardımcı olsa da, bu iyi beslenme pahasına gelir. Ayrıca, kaslarınızı kaybedebileceğiniz için geri tepkiler gösterir, bu da metabolizmayı yavaşlatır. Nihai sonuç vücudunuzun daha az kalori yakması ve diyet öncesi oranından daha hızlı kilo almasıdır.

Bu Konular da İlginizi Çekebilir

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı

Adınız (gerekli) : Telefon (gerekli)

Biz Sizi Arayalım
biz sizi arayalım
Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı © 2018
Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı