Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı
Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı
Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı

Egzersizle Metabolizmanınızı Nasıl Artırırsınız?

Bir sonraki egzersiz daha hızlı bir metabolizma ayarlamış olabilir.

Sizin metabolizma vücudunuzun enerji içine gıda açmak ve gidiş tutmak için yaptığı her şeyi içerir. Bazı insanlar diğerlerinden daha hızlı bir metabolizmaya sahiptirler.

Metabolizmanızın hızlı olup olmadığını veya etkisiz olup olmadığını etkileyen bazı şeyler, yaşınız, cinsiyetiniz ve genleriniz gibi, kontrol etmediğiniz şeyleri içerir. Bazen halsiz bir tiroid metabolizmanızı düşürebilir. Ama bir kere normal olduğunu öğrendikten sonra, onu hızlandırmak tamamen size kalmış. Gerçekten fark yaratan şeylere odaklanın: egzersiz yapın.

Kas hücreleri çok fazla enerjiye ihtiyaç duyar, bu da çok kalori yaktıkları anlamına gelir. Aslında, egzersiz yapmadığınız zamanlarda bile, yağ hücrelerinden daha fazla kalori yakarlar. Yani harcadıkları zamanı çalışma dışarı durdurmak süre sonra faydalar sağlar terleme.

Yaşlandıkça egzersiz daha da önem kazanır. Yaşla birlikte doğal olarak kas kitlesini kaybedersiniz, bu da metabolizmanızı yavaşlatır. Çalışmak o slaydı durdurabilir.

Basit. Kaslarınızı sıklıkla şu iki yoldan atmanız gerekiyor:

1. Egzersiz programınızı yükseltin. Zumba çalıştıran veya çalıştırdığınız her tür aerobik egzersiz, kaloriyi yakar. Daha yoğun yapın ve vücudunuz daha fazla kalori yakacaktır.

Aralıkları deneyin. Onları her türlü kardiyo ile yapabilirsiniz. Temel fikir, yüksek ve düşük yoğunluk arasında ileri-geri geçiş yapmaktır. Bu işi gerçekten zorlu hale getiriyorsun, sonra hızını düşürüyorsun ve tekrar ediyorsun.

Örneğin, 1 dakika boyunca mümkün olduğunca çok atlama krikosu yapın ve daha sonra 2 dakika yerinde yürütün. 15 dakika boyunca tekrarlayın.

2. Ağırlıkları kaldırın. Kas, yağdan daha fazla kalor kullandığından, kaslarınızı güçlendirmeniz, sizi dinlendirirken bile, daha verimli bir kaloriyi yakan makine haline getirir.

Haftada iki kere, her büyük kas grubunda bir veya iki kere 12 ila 15 tekrar yapın (abs, biceps, glutes, quads).

Sadece metabolizmanıza yardımcı olmaktan çok daha fazlasını yapacaksınız. Sizin kalp, kemikler ve hatta ruh yararlanacaktır. Her yerinde kazanmaktır.

Bu Konular da İlginizi Çekebilir

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı

Adınız (gerekli) : Telefon (gerekli)

Biz Sizi Arayalım
biz sizi arayalım
Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı © 2018
Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı Gold Slim göbek Bandı, Goldslim Zayıflama Bandı